Trams-A,-B-y-C

Trams A, B i C

El TRAM A naix en l'assut principal de derivació, en el riu Segura, en la cota 133, i funciona en règim lliure amb un cabal de 30 m³/s i un pendent del 0,0001%.

Durant els primers 7 km, presenta una alternança en canal a cel obert i en túnels denominats a, b, c i e, després del seu encreuament amb la carretera N-301, queda reduït només a canal, exceptuant el túnel e, situat en el pk 18.100 de 4 km de longitud. En l'eixida del dit túnel comença el TRAM B en què canvia la secció de canal, però no el cabal, fins a arribar a El Partidor en el pk 30,750. El TRAM C té el seu origen en El Partidor per la seua banda dreta i arriba fins l'embassament de La Pedrera.

Eixida túnel a Serra d'Ulea

CANAL A CEL OBERT

Longitud 11.700 km.
Amplària solera 2,50 km.
Altura 4,35 km.
Cabal de règim 30 m³/s.

Secció tipus canal trams A i C

Partidor de Crevillent i Canal de Cartagena

AQÜEDUCTE DE LA MATANZA

Longitud 1.500 m.
Nombre de piles: 49 piles.
Altura màxima de piles: 25 m.

Aqüeducte de la Matanza

TÚNEL ORIOLA

Longitud: 4.200 m.
Diàmetre interior: 2,54 m.

Entrada al túnel d'Oriola

SIFÓ DEL SEGURA

Longitud: 5.200 m.
Diàmetre de doble canonada: 2,35 m.

Sifó del Segura

Pròxim a l'embassament de La pedrera hi ha un bypass que permet enviar l'aigua directament al canal del Camp de Cartagena o bé a través del dit embassament.

By-pass

normas WAI-AA 2.0
normas HTML5 de W3C
normas CSS3 de W3C
licencia 'Creative Commons' 3.0