En compliment del previngut per el Reial Decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s'estableix el marc general per a la millora de la qualitat en l'Administració General de l'Estat, la Confederació Hidrogràfica del Segura disposa d'una Unitat de Queixes i Suggeriments encarregada de recollir i tramitar tant les manifestacions d'insatisfacció dels usuaris amb els serveis com les iniciatives per a millorar la seua qualitat.
Es podran formular Queixes i Suggeriments de forma presencial en l'oficina de Registre de la Confederació Hidrogràfica del Segura, en Plaza de Fontes, 1, o per qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (Oficines de Correus, en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger, i en les oficines d'assistència en matèria de registres).
Per a la seua remissió electrònica pot usar el Registre Electrònic Comú, o la seu electrònica del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico.
Cal tindre en compte que, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú (LPAC), estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, entre altres, els següents subjectes:
Unitat de Queixes i suggeriments
Secretaria General
Àrea de Recursos Humans i Serveis
Plaza Fontes, 1
30001 – Murcia
Telf.: 968358890
Fax: 968358877